瑞典语men straffet är avtjänat för länge sedan 1.6 sl mt怎么翻译

一封瑞典语信的翻译,不长。。_百度知道
一封瑞典语信的翻译,不长。。
谷歌我也有。。。。你懂得。 Hejsan!Jag heter Daniel och jag studerar juridik vid Lunds universitet. Jag har kommit i kontakt med en tjej från Shengyang. Vi skulle jätte gärna träffavarandra och för det behöver hon visum för att kunna komma till Sverige. Jag kommer att bekosta hennes uppehälle medan hon vistas i Sverige.Jag tänkte skicka en sk. inbjudan till henne men jag undrar vad är det mer vi ska tänka på? Vilka dokument behöver hon ha?Hur länge gäller visum och om det är möjligt för oss att resa inom norden eller schengenländerna. Jag undrar mest vilka saker det är hon måste ha för att visum ska beviljas eftersom på migrationsverkets hemsida står i princip allt som jag här i Sverige måste göra.Jag skulle Er vara väldigt tacksam om jag kunde få svar på mina frågor och om ni kan upplysa mig och ytterligare saker som jag/vi ska tänka på.Med vänliga hälsningar från soliga Sverige.
提问者采纳
你好我叫丹尼尔,我在隆德大学学习法学。我和一个沈阳的姑娘有联系。我们十分想见面,因此她签证才能到瑞典来。我会在她在瑞典期间负责支付她的食宿。我考虑要寄一封所谓的邀请函给她,但是我想知道还有什么别的我要考虑的?她需要哪些文件?签证的时间有多长?我们是否能在北欧和其他申根国家旅行?我最想知道的是她要通过签证申请必须要有些什么东西?因为在移民局的主页上有所以我在瑞典必须要做的事情。如果我能得到您的回复,您能告诉我我们应该要考虑的其他事项的话,那就实在是感激不尽了。我从晴朗的瑞典表示真切的问候。
提问者评价
谢谢·······!!!!
其他类似问题
我的瑞典朋友们回国了,写的日志,无奈他们用瑞典语写我看不懂。。。谢谢这有点麻烦,但我们弄了新的到norrkoping的机票,然后一些善良的家长来接我们
瑞典语的相关知识
等待您来回答
您可能关注的推广
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁瑞典语men straffet är avtjänat för länge sedan怎么翻译_百度知道
瑞典语men straffet är avtjänat för länge sedan怎么翻译
avtjänat 度过〔服刑〕straffet 处罚,惩罚 för länge sedan 已经很久了men 但是
其他类似问题
瑞典语的相关知识
按默认排序
其他2条回答
但是这句话已经很久以前送达
但是罚款在很久之前已经交过了
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁瑞典语副词、介词填空,求改错!_百度知道
瑞典语副词、介词填空,求改错!
r) nu,r (i) Shanghai,r&#228, De har m&#229, De ska inte stanna (p&#229, De ska tillbringa sommaren p&#229, Hon &#228, ,) en bank,r f&#246,r f&#246,nga goda v&#228, Idag studerar Wang Li (vid) Pekings universitet och hennes mor arbetar (p&#229, (h&#228,rort (i) Peking,
Sedan flyttade de (in) Peking,sta &#229, Li Hua och Wang Li tycker (om) varandra, De bor (i) en f&#246,r ska de resa (in) Xian tillsammans,r (h&#228,dd (uppe) Peking men inte Wang Li, Men i sommar ska de vara kvar (i) Peking, landet,括号中为我自己填的,nner (i) Xian, (uppe eller upp, (inne eller in) Li Hua och Wanf Li bor (i) Peking, De bor inte (i) centrum,求指导 O(∩_∩)O~Bussen &#228, Li Hua &#228, N&#228,) skolan,r eller hit) Li Ming bor (uppe) i Peking och hans f&#246,lder bor (nere) i Wuhan,nge d&#228,dd (nere) Shanghai, Hennes familj bodde l&#228, nere eller ner) Barnen ligger (inne) i rummet och sover nu,
提问者采纳
Sedan flyttade de till Peking,Alla andra ord &#228,rort till Peking,sta &#229,rska de resa till XianMen p&#229, sommaren ska de vara kvar i Peking,r f&#246,tta,dd i Shanghai,Li Hua &#228,dd i Peking Hon &#228,r r&#228,r f&#246, N&#228,De bor i en f&#246,
提问者评价
其他类似问题
瑞典语的相关知识
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁}

我要回帖

更多关于 sedan 1.6 sl mt 的文章

更多推荐

版权声明:文章内容来源于网络,版权归原作者所有,如有侵权请点击这里与我们联系,我们将及时删除。

点击添加站长微信